Puksiirabi ja Teenused OÜ - autoabi hinnakiri

  Kellaaeg   Väljakutsetasu   Km tariif   Ajatariif   Miinimumtasu
Päeval E-R 8.00-17.00 20 EUR 0.70 EUR 10 EUR/15min 30 EUR
Õhtul E-R 17.00-22.00 25 EUR 0.80 EUR 10 EUR/15min 35 EUR
L-P, pühad 8.00-22.00
Öisel ajal 22.00-08.00 35 EUR 0.80 EUR 10 EUR/15min 45 EUR

Autoabiteenused - käivitusabi, rehviabi, kütuse toomise abi. Baashind sisaldab endas kohaletulemist ja tööaega 15 minutit kohapeal. Lisaaeg iga 15 minutit 10 EUR.

Autoabi Tallinnas (kesklinn, Kristiine, Mustamäe, Lasnamäe , Kopli, Õismäe, Pääsküla) päevasel ajal tööpäeval 30 EUR, õhtul 35 EUR, öösel 45 EUR.

Autoabi Tallinn Pirita-Viimsi, Jüri, Kiili, Saku, Laagri, Saue, Keila, Tabasalu, Muraste, Kakumäe päevasel ajal tööpäeval 35 EUR, õhtul 40 EUR, öösel 50 EUR.

Autoabi Tallinna ümbruses kaugemal (Keila-Joa, Muuga, Püünsi, Rohuneeme, Randvere, Maardu, Vaida) päevasel ajal tööpäeval 40 EUR, õhtul 45 EUR, öösel 55 EUR. Mujal kaugemal - väljakutse+kilomeetritasu.

Autoabiteenused erinevad puksiiriteenustest selle poolest, et nõuavad kõrgemat kvalifikatsiooni ja vastavaid seadmeid ning reeglina kulub rohkem aega kohale tulemise kui töö enda peale. Normatiivne tööaeg sisaldab endas väljakutsetasu + 15 minutit tööaega kohapeal. Töö jaoks pognoositav ajalimiit sõltub suuresti sellest, kui tõeselt suudab tellija edasi anda telefoni teel pildi tegelikust olukorrast.

1. Käivitusabi puhul on oluline saada selgeks, kas tegu on ainult nõrga aku probleemiga või on viga milleski muus - elektroonikas või kütusesüsteemis. Esimesel juhul peaks üldjuhul piisama 15 minutist, aga mõnede automudelite puhul, kui auto aku on täiesti tühi ja tegu suure 100Ah akuga (näit BMW 325D või 330D) võib osutuda vältimatuks tühja aku asendamine laetud akuga auto käivitamiseks ja sel juhul ei piisa kindlasti normatiivsest ajast. Kui on tegu muu veaga, siis võib autot üldse mitte käima saada ja hea oleks kohe võtta vastu õige otsus, kas üldse proovida käivitada tõsisemalt või kohe ära pukseerida remondikohta - õige otsus väldib liigset tööaega ja liigseid kulutusi töö tellijale.

2. Tellija peaks teadma ka seda, et käivitusabiteenuse eest tuleb tasuda ka siis, kui autot mingil põhjusel ei õnnestugi käivitada - kompromissi lõpphinde suhtes võib teha sel juhul, kui vigane auto pukseeritakse remondikohta peale pikemaajalisi tulutuid katseid kohapeal käivitada.

 3. Rehviabi puhul on oluline teada, kas töökorras varuratas on olemas ja kui keeruline on seda kätte saada, samuti vargakaitsemutri või -poldi olemasolul selle lahtikeeramisevõimaluse kohta.

4. Kui kütus on otsa saanud, siis võib osutuda küllaltki problemaatiliseks auto käivitamine peale uue kütuse lisamist - see võib ka rohkem aega võtta, kui algselt arvatakse.

.
 
--